15 aprilie 2024

Un experiment realizat de Horia Bănescu, specialist în investiții în infrastructură și fonduri europene, a demonstrat cum legea rutieră e încălcată constant în București, fără nicio consecință pentru cei care o încalcă.

Într-un articol publicat pe site-ul de analize și sinteze Contributors.ro, Bănescu scrie despre problemele circulației din București.

„Timp de o oră am observat cum se circulă pe coridorul STB (separat de restul fluxurilor de trafic) de pe bulevardul Aviatiorilor din București, pe sensul dintre Statuia Aviatorilor și Piața Charles de Gaulle.

Miliardarul britanic Richard Branson și-a prezentat evaluarea şcolară din care rezultă că era „prostul clasei”

Experimentul a fost realizat vineri, 8 matie 2024, între orele 16.00 – 17.00.

Practic, în acest interval pe banda dedicată autobuzelor STB au circulat 45 de autovehicule (exceptând autobuzele STB și taxiurile), dar și 20 de motociclete și scutere (15 dintre acestea aparținând companiilor de livrare a mâncării)”, scrie expertul în analiza sa.

Rezultatele experimentului

Dintre cele 45 de autovehicule care nu au respectat regulile de circulație și au utilizat banda specială pentru transport public au fost și 3 autospeciale MAI, două ale Jandarmeriei și una a Poliției Capitalei.

Record negativ: O tonă de deșeuri adunate de pe malul râului Bistrița. Un televizor, o maşină de spălat şi chiar un frigider, ridicate de volutari

Niciuna dintre aceste autospeciale ale Ministerului de Interne care circulau pe banda STB nu avea semnale acustice și/sau luminoase în funcțiune.

Majoritatea covârșitoare a celor care au circulat pe banda STB în acest interval au fost autovehicule înmatriculate în București  (32), la care se adaugă cele 3 autospeciale MAI, apoi 4 autoturisme înmatriculate în județul Ilfov, 2 în județul Argeș, 2 aparținând Corpului Diplomatic, unul înmatriculat în județul Sibiu și unul în județul Galați.

Aceste constatări nu pot fi extrapolate deoarece datele culese nu sunt aplicabile multor zone, tipuri de strazi cu benzi dedicate transportului local de persoane, zile sau intervale orare și de aceea nu pot fi introduse într-un sistem de modelare a datelor care să ofere o perspectivă generală asupra respectării priorității autobuzelor și/sau troleibuzelor STB pe coridoarele speciale pentru circulația acestora.

Piesa mașinii care poate fi avariată de praful saharian

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Copyright © All rights reserved. | ChromeNews by AF themes.